070709

Hejj! :*
gash, jag vaknade precis, och är uuuurtrött! sitter och kollar på våra bästa år som faktiskt har ett bra avsnitt idag, de hade dom iiinte igår! och vet ni vad? de åskar ute :< jag hatar åska, och så är jag ensam hemma nu .. hade simon vart här, så woho för då är de inte läskigt, men nu är han inte här utan han är i tyskland tror jag .. :/ <3 åååh vad jag saknar han :< jaja, tiden får gå fooort bara så ska de nog gå bra! :)<3 Jag känner mig ganska dum, som sitter i hans tshirt hela tiden ju, haha! :p men jag ska ta och rycka upp mig, dra på mig ett par jeans och ett linne eller så, och gud förlåt mig simon, men de är en gullig kille hos mina grannar, så ska ta och gå förbi där senare om dom är ute ;) haha! xD förlåt älskling :)<3 men nu ska jag kolla vidare på våra bästa år, sen ska jag äta frukost och sen ska jag ut på en joggingtur såfort det slutar åska och regna! :) Vi hörs! :)  Pussissssaaarrrrrr! :*
Jag bara ääälskar den här delen av låten "Stand by me" :)

When the night has come
And the land is dark
And the moon is the only light we see
No I won't be afraid
No I won't be afraid
Just as long as you stand, stand by me

And darling, darling stand by me
Oh, now, now, stand by me
Stand by me, stand by me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0