070709

Hejjsan! :*
Just nu sitter jag och kollar på minnesstunden för michael jackson och vet ni vad? Nej jag är inte uppväxt med michael jackson, innan jag började lyssna på honom visste jag att han såg helt galen ut och att han hade endel stora låtar, men jag känner mig helt och hållet tom, ja jag känner mig TOM! Jag gråter inte, men jag skrattar inte heller, jag är bara helt tom, Jagf känner för att gråta, men vet inte varför .. Jaa, vad kan man säga? Tack för allt Michael, om du bara visste hur mycket du betyder för människor i den här världen! nej, nu bölar jag och så måste jag skynda mig och buda på lite kläder på tradera innan dem går ut! vi hörs imorgon! :) Pussissaarrrr :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0