060709

Hejsan! :*
Och så var dagen jag fruktat här, dagen då simon lämnar mig här i sverige och åker till Italiten.. Jag visste att de skulle vara jobbigt, men bara jag tänker tanken på att inte kunna smsa honom när jag vill, på att inte träffa honom på flera veckor gaaash de är bara så jobbigt!. Men jag förstår de inte faktiskt, jaja visst jag är kär och jag älskar honom men när jag var ihop med pontus åkte han till Holland och det var inget jag grät över? Men nu gråter jag bara vid tanken på att han inte är här, så fort jag hör simons namn så vill tårarna ut direeeekt! .. Jag hoppas på att cody är hemma ikväll så vi kan gå ut och prata, behöver verkligen prata med någon som förstår, de är för pinsamt och sitta och prata om sånt här med någon i familjen, och den jag helst vill prata med, Mikaela jaa hon är på läger såå :/ de är riktigt jobbigt just nu bara, men nu ska jag smsa cody och fråga om han ska med ut sen eller nått .. FÖRHELVETE HUR SKA JAG KLARA MIG I 2 VECKOR UTAN SIMON? OM JAG LIPAR VID TANKEN PÅ ATT HAN ÄR BORTA IDAG, HUR FAN SKA DE BLI IMORGON OCH ALLA ANDRA DAGAR DÅ? De patetiska är ju att jag är nästan säker på att simon inte satt/sitter och lipar över att inte få va med mig och sånt, men jaa jag är tjej så :/<3 aja, jag får göra något som inte får mig att tänka på simon iallafall, Vi hörs! Pussissaaarrr! :*

Älskling, jag saknar dig! ;(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0