040709

Hejsan! :*
Jag sitter här i mina mjukisbyxor och simons tshirt och smsar med simon, och jag lovar jag gör vadsomhelst för att det inte ska bli måndag eftersom han åker till italien då, och blir borta i minst TVÅ veckor :( Ska jag vara ärlig så börjar jag gråta såfort jag tänker på det .. Jag vet, PATETISKT!. Men vadå, är man nykär så är man, det finns inget att göra åt det, och jag vill inte att han ska åka, tänk vad jag ska sakna honom! <3 plus att Mikaela ska på läger, och Malin till kroatien, tur att Felix och cody finns, så jag har någon/några att vara med, Jag tycker om Cody och felix, för dom är rooliga :'> så dom kan underhålla mig så jag inte dör medans simon är borta! :)<3 Som tur är han simon lovat att jag får ha hans tröja och tshirt och använda dom så mycket jag vill, dom lär ha vart väl använda när han får tillbaka dom :p<3 Vi har iallafall tänk att vi ska träffas imorgon och säga hejdå :'( okej, ja jag är patetisk men jag bryr mig inte! Jag älskar simon!<3
Just nu så lyssnar jag på "If tomorrow never comes" med Ronan Keating, och tänk om jag inte vaknar imorgon, fy helvete vad jobbigt de skulle vara, för tänk om simon inte förstår hur mycket jag tycker om honom, och älskar honom! :/<3  Men nu lipar jag så mycket så nu får jag göra något annat än att sitta här! Vi hörs säkert senare idag eller Imorgon! :) Pussiiisaaarrrr! :*


ääääälskling :*<3
SimonStomberg;
Jag älskar dig till tusen älskling!<3 Du skulle bara veta hur jävla lycklig jag egentligen är med dig! Men jag saknar dig som sjuttsingen också sötnos, åk inte till Italiten utan mig ;( jag kommer sakna sönder dig ju! .. Men som jag sa, jag älskar dig till Tuuusen!:*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0