030709

Hejsan! :*
Varit hos simon idag ju! :)
men de började inte såååå himla roligt för mig ;) Mikaela kom och hämtade mig, och sen när vi kommit kanske en kilometer ut ur nitta började det SPÖ regna! ;( så jag blev totalt dyngsur :< fyfan, men simon fick sig ett gott skratt iallafall och jag fick låna kläder av simon! xD ah, men de va massa mys och massa skoj! :) Men läskigt med åska, vi satt och myste i fyra timmar innan åskar var över ;) haha, sen gick vi ner och tog muffins och kollade på tv, haha masssoooorrr med mys! <3 sedan kom hans lillebror och lillasyster och pappa hem, tihi tycker om simons familj, dom är såå gulliga! =) sedan kom pontus också, och så gick vi upp och kollade på när David spelade GTA oså ;) sedan kom jonas, och så gick vi ut till garaget för simon och jonas och pontus skulle spela lite, sedan gick vi till dammen och åt lite mat! :) efter några timmar gick vi tillbaka till Simons hus, och så myste vi i sängen lite jag och han, och Jonas blev typ trubadur xD hahaha! =) sedan vid halv tolv typ kom pappa och hämtade mig, men mina kläder var fortfarande blöta så jag fick låna simons tröja och tshirt, tack sötnos!<3 och så insåg vi att de blixtra som faaan borta mot älmestad oh shit, så vi stod och kollade på det medans pappa och simons pappa pratade massor, tihi! =) och sen skulle vi hem, och nu är jag här så såklart! :) Tack för dagen sötnos, den va underbar!<3
Just nu sitter jag och pratar med Pontus på msn, för han ska underhålla mig när jag är så pigg som jag är xD Men jag ska nog sova om en timma kanske, vi får se! :D  jag sitter här i simons tshirt och pyjamas byxor, dricker Sprite och lyssnar på "Wake me up before you go-go" och "Love,sex and magic" de här är liivet! :) Men jag saknar sötnos ;< Men nu ska jag prata med pontus istället! Så vi höööörs! :D Pusssiiissaaaaaaaarrrr! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0