020709

Hejsan! :*
Jag vaknade på ett riktigt underligt sätt imorse ..
Jag vaknade av att våran hund Tessie åt i sin matskål, de låter väldigt mycket, för hon äääälskar mat så och typ slänger sig på maten. men iallafall så vänder jag mig om och tänker fan, inte gå upp nu! :< och så kollar jag på klockan, så står de att klockan är  nio, och jag tänkte bara att nu ser jag jäävligt konstigt, för pappa brukar ge hundarna mat klockan sju, så jag kollade på alla klockor jag har i mitt rum, och alla visade samma sak NIO.. jag blev fundersam och tog på mig kläder och går ut i köket, och där sitter pappa ? han som brukar ha gått och lagt sig för att sova vid den tiden eftersom han jobbar natt. men så var icke fallet idag, utan pappa hade skadat sig på jobbet inatt och fick åka till akuten klockan fyra på morgonen och hade alltså precis kommit hem och var jätte trött.. så jag erbjöd mig att gå ut med hundarna, med alla TRE hundarna, haha de va jobbiiigggt! och så när jag kom hem igen runt kvart i tio så satt pappa och väntade telefon samtal ifrån jobbet, men han ringde sin chef och gick och la sig sedan, så han kom inte i säng förän klockan tio .. tycker sjukt synd om pappa iallafall! :( men när han gått och lagt sig så skulle jag gå in på internet och så, och jag visste ju att det var några elektriker som höll på med telefonerna, men så hade dom dragit ut någon kabel grej så mitt internet fungerade inte heller :o jag blev såååå sur, haha! men efter någon halv timma så var det fixat så jag gick in på internet och så och kollade sedan på våra bästa år, tihi jag blev såååå lycklig utav de programmet idag, orkar inte dra upp vad som hände men de var happy program idag iallafall! :) sedan spelade jag sims 3 och så, och så när jag skulle gå ner och duscha runt klockan ett så trampar jag på en glasflis :< men jag fick ut den direkt så jag struntade i den och hoppade in i duschen, och så ringde jag mamma nu och då måste jag tvätta de :< stööörande! Ikväll däremot blir det torsdagskväll i borås med Mikaela, skojjj! :) vet bara inte vad jag ska ha på mig, men det löser sig nog, ska faktiskt gå in och prova det nu! :) Vi hörs imorgon eller nått antingen innan jag åker till simon, eller så skriver jag när jag kommit hem igen! (: Vi hörsss! :D Pussiissaaaarrr!:*
Min sööötnos!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0