010709

Hejsan! :*
Då vart det Juli nu ja, känns inte annorlunda eller så, men måste ju påpeka det! xD haha! ;)
Idag har jag solat lite, och vart ute och gått med cody, pratat med simon och massor! :) förresten så åker simon till italien på söndag, i typ 2 veckor :o jag kommer dö! ;(<3 jag skickar typ 20 sms till han om dagen kanske, oh de blir dyyyyyyrt och skicka så många när han är i italien :/ iochförsig så är de inte jag som betalar min mobilräkning, men ändå :p ikväll ska jag nog kolla på en film tror jag, får se! :) och så ska jag väl sova typ eller nått, jag vet inte vi får se! ;) men nu ska jag iallafall kolla på en film och så får vi se vad jag gör efter det! ;) Vi hööööörs! :D Pussissaaarrrr! :*
Miiin sötnos<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0