310809

Hallå! =)
Igår var jag på rångedala marknad, gjorde några riktiga fynd! ;) köpte två böcker, 4 spel&en skiva för 4 kronor x) sen köpte jag ju lite andra saker också, som en tavla tillexempel ;) Jag jobbade ju där på loppisen, vilket var ganska roligt, man såg en hel del fånigt folk, visst, det regnade som tuuusan men vem tar en barnstol på huvudet för att skydda sig ifrån regnet? hahaha. gud såg helt galet ut verkligen!. Jaa, jag och Mikaela gick runt nere bland knallarna jag hittade ett jättegulligt linne :) kanske kommer bilder på allting senare, inte idag iallafall! ;) ah, och när jag kom hem igår vid typ klockan två så slängde jag mig direkt i sängen och kollade på gilmore girls säsong två&tre! ;D sen låg jag där i stortsett hela kvällen, mådde inte alls bra..

Idag är jag hemma ifrån skolan, för jag har feber&är jätteförkyld, ville fan till skolan ju :o få träffa älskling :/<3 saknar han som attan ju.. menmen, mamma sa iallafall att jag skulle va hemma idag så att jag kanske mår bättre imorgon, ska vara med simon då, så jag måååste må bättre imorgon! Just nu sitter jag och kollar på Vakna med The Voice, har saknat det programmet! ;) snart ska jag äta har jag tänkt, och sen blir det väl gilmore girls igen, får se! :) Förresten, ni ska få några få bilder ifrån vidablick någongång senare i veckan också =) men nu ska jag fortsätta kolla på tv och så, vi hörs gullungar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0