290809

hejjjsan! :)
Jag hann inte skriva igår faktiskt ..
Jaa, i torsdags åkte vi ju till vidablick, var sååå jobbigt, men roligt på samma gång! :) Jag gjorde bort mig en massa gånger, och fick utbrott på en kille som jobbar där som heter Elias, hahah som alltid! =) ni skulle sett mig alltså, ni hade hade skrattat som sjutton! ;) hahaha, sofia blev jagad av en kille i sjuan så hon blev jätterädd för dom höll på som fan typ höll på med strömbytaren och så.. så hon sprang i väg, och jag följde efter och helt plötsligt var vi i Bankeryd, hahaha! :p så vi gick runt och letade efter en kille som vi båda typ känner som heter marcus som bor där, men vi hittade honom inte :( Men vi såg en annan kille som va snygg iallafall! :D :P haha, sen skulle vi sova vid tolv, såå drygt -.- men ah, när jag väl somnade vid typ två, så kommer det in fullt med killar ifrån sjuan och tänder taklampan och skriiiker att klockan sju på morgonen och massa skit, fyfaaaan vad sur jag blev, haha jag skrek en hel del då ! fyfan, ah sen tog det ju typ två timmar att somna om igen, så jag sov inte mycket den natten :p så jag var sur och grinig på morgonen, men alla andra hade roligt åt mig iallafall ;) Sedan gick jag med en grupp med sjuor på gruppdraget, så sjukt drygt. sen vid tolv var det lunch och sen skulle vi hem, haha jag, sofia och Simon (en bdoare i oranga!) fick åka med MATBILEN hem! :D xD haha, sov så jävla gött på vägen hem :p sen satt jag i skolan en stund och sen kom pappa&mamma och hämtade mig! =) när jag kom hem lade jag mig och sov en stund, och runt klockan halv sex kanske, så åkte jag till simon där jag sov över! :)<3 sjukt mysigt!<3 och förresten, idag är det två månader! (a)<3 men nu orkar jag inte skriva mer, ska nog byta om tror jag,  slänga på mig ett par jeans en skön tröja och en tofs, perfekt! =) Vi hööörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0