260809

Heeej! :)
Det här blir sista gången jag skriver innan jag åker till Vidablick i Bankeryd imorgon! :) funderar på att mobilblogga medans jag är där, men man får egentligen inte ha med sig sina mobiler dit (a) hahaha, men jag tar med mig min ändå såklaaart! :) så får se om det kommer några mobilbloggar, men jag tror nog inte det .. Just nu packar jag, inte så roligt, önskar att jag slapp, men det går ju inte! jaa, och när jag kommer hem på fredag ska jag vara med simon, kommer sakna han som en tok ju :o <3 men jag ska sms bomba honom imon (a) näe, jag får fortsätta packa nu, kommer aldrig bli klar annars :o men vi hörs n'r jag kommer hem på fredag! :) Ha det så bra gullungar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0