250809

Hallååå! =)
Idag har jag vart i skolan som ni antagligen förstår ;) haha! :)
började med planering, var drygt och sen säger lennart och ingrid till mig att jag ska stanna kvar efter lektionen så att dom kan prata med mig .. :o blev sjuuuukt nervös :p haha, ah sen när jag stannade kvar så berättade dom för mig aatt JAG FICK BYTA HALVKLASS! :D så nu är jag inte 9C2 längre, jag är 9C1! :D blev jätteglad eftersom jag verkligen längtat efter att få byta klass! :) haha. ah så jag hade matte i min nya halvklass vilket gick bra, men klockan nio var det BDO foto, så jag och sofia fick pallra oss till idrottshallen och ta kortet med alla andra BDOare! :) lite små drygt faktiskt haha! ;) ah, och efter det så hade vi BDO möte. Jag, Sofia, Axel och Karin satte oss i spec-rummet och planerade kvällen på vidablick på torsdag! ;) JUUUSTE, jag åker ju till vidablick på torsdag, det visste ni ju inte :o men jag kommer hem på fredag igen, så det gör inte så mycket! ;) tihi. ah, så vi satt där och planerade, men sen blev fet så oseriöst så vi bestämde oss för att avsluta mötet och gå till våra lektioner.. Vi skulle välja slöjd våran klass, och sofia fick mig till att välja träslöjd, men jag ångrade mig direkt och bytte med måns, så nu har jag textil slöjd igen! :) vi ska göra dockor -.- orkar inte med det .. men skitsamma. Efter slöjden hade vi lunch, ingen god mat, men jag gick till pizzerian och åt Pitabröd! =) mummms!. klockan ett hade vi matte, vääärsta drygt typ, men överlevde ju ;) sen hade vi rast, jag och malin köpte en macka som vi åt i kafeterian, och sedan hade vi NO, efter No'n slutade vi, och jag tog bussen hem med simon, som åkte med mig! :) så jag är med han nu då alltså ;) hahaha, om ni inte förstod det menar jag ;) jag vet faktiskt inte vad vi ska göra, jag sitter här och simon läser FRIDA, tjej tidningen ;) hahah. vi får väl se vad vi hittar på :) vi hörs sötnosar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0