220809

Hallå! =)
Kvällen igår var suuper! :) Kunde inte blivit bättre :)<3 Alla artister var super bra, och det fanns en hel del roligt folk där nere, hahaha! endel var verkligen så långt ifrån nyktra att det var helt galet! :P När det var slut runt åtta halv nio så gick jag och simon och mötte mamma och pappa, och sedan gick vi lite för oss själva :) sen skulle simon äta, jag var inte hungrig haha :p jaa, och sen gick vi runt och provade alla "kändis händer" haha, det var riktigt roligt :D sen skulle vi åka hem, klockan var runt halv elva eller så :) Simon somnade i bilen, och gud vad söt han är när han sover (a)<3 jag somnade en liten stund också faktiskt, då drömde jag heeemskt! ;( var underbart att vakna och se simon jämte mig faktiskt!<3 sen skjutsade vi ju hem simon, blää jag ville inte att kvällen skulle ta slut :/ menmen .. sen åkte vi hem och jag somnade skönt i min säng!
Bilder kommer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0