210809

Hallå! =)
Har inte så mycket tid till att skriva faktiskt! ;)
Igår åkte jag med simon hem efter skolan, var skoj&mysigt!<3
åkte hem runt halv nio, lade mig i sängen direkt nästan och kollade på American Pie; The Wedding, haha skön film ;) men somnade runt tio, aldrig sovit sååå gott i hela mitt liv typ, men så vaknade jag utav ett sms jag fick av sofia imorse, haha jag blev såååååå sur på henne ;) Sen i skolan mådde jag inte bra så var inte med på idrotten utan jag och Lina fick visa runt Lieth(uttalas Leith) i skolan, haha men han kan ingen svenska typ och bara liite engelska så ingen av oss sa någonting, så vi gick bara runt lite snabbt och sen gick vi tillbaka till idrotten :p haha, sen hade vi rast efter det då, satt och pratade med simon :)<3 sedan hade vi bild, va rätt okej faktiskt, sen hade vi hemkunskap, ååååååååh jag hatar det! vi skulle göra vårrullar, fast man lagade det som Crêpes :S hon är konstig! iallafall så hade vi svenska efter det och sen vid 13.40 slutade vi, så jag, Louie och Alexander gick och väntade på den tidiga bussen, och sen åkte vi hem var skoj! :) nu är jag hemma och har precis ätit, ska snart göra mig i ordning och sen bär det av, jag, pappa, simon& kanske någon mer ska kolla på DEAD BY APRIL@LISEBERG! :D Längtar massor!<3 att få se Dead by april, gash, känns galet! :D eller ja, det är ju inte bara dead by april, det är på Nrj in the park, så det är Arash, Darin, Swingfly, Sheri och Janet också förutom Dead by april då! =) längtar massor! :D men nu ska jag leta kläder och sen ska vi väl åka antar jag! :) bilder kommer om jag tar några! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0