190809

Hallååå, eller ska jag kanske säga GODMORGON! ;)
har haft lite mycket och göra nu i två dagar, så därför har jag inte skrivit, bara så ni vet! =)
usch, klockan är 06.21 och jag är så antiskolan så det finns inte :o det känns lite halv nice att börja igen, men bara för att man får träffa alla igen oså! :) vårat schema är KATASTROF, dom har satt det så att vi ska börja med FRANSKA (alt, Tyska, spanska&språkbas!)  idag, liksom, vem minns något av det som vi höll på med innan skolan slutade? inte jag iallafall! x) haha!. men den här terminen ska jag jobba riktigt hårt, eller ja, försöka jobba hårt iallafall.. det är ju bara till att hoppas på det bästa! =)

Iallafall, imåndags så färgade Malin mitt hår, bilder kommer någon annan dag, har inte fått dom skickade till mig utav sötmalin än ;) Jag lovar att de kommer upp såfort de når min dator! =)

Igår var jag med simon, myys! =) Jag åkte dit runt elva och vi satte oss och kollade på tv direkt ungefär. Sedan kom Simons lillebror David och satte sig med oss, och så bestämde de att vi skulle kolla på "The hills have eyes" inte en film jag rekommenderar, hatar skräckfilmer, och jaa inte så värst trevligt att kolla på en skräckfilm då ;) haha. Men som tur var satt Simon och höll mig i handen genom hela filmen, och de hade väääldigt roligt åt mig när jag satt och kollade ut genom fönstret på vädret istället för på filmen när det var läskigt xD haha! =)




skjorta/tunika, bikbok 299:-
Leggings, cubus.
skor, lacoste.


Fick förminska bilden, så förlåt om det ser konstigt ut!!
skor, lacoste

Men nu måste jag skynda mig faktiskt, Måste packa väskan och så innan jag ska gå till bussen vid 06.10 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0