190809

Hallå! =)
nu har jag äntligen kommit hem ifrån skolan, som varit USEL! började bra faktiskt, haha såg sofia  så jag ropade SOFIIIIIIIIIAAAA och sprang som en toook till henne! haha! ;D men sen gick allt i superfart neråt! humöret blev bara värre och värre och sofia vet ganska mycket varför.. men det ska vi inte ta här tycker jag inte. mina ord idag har varit "jag vill hoppa från ett hög hus", "Jag vill hänga mig" och "jag vill hugga huvudet av någon" så jaa, ni kan förstå att mitt humör inte var på topp.. och när jag kom hem fortsatte allt att gå neråt! Fick reda på att min mormor hamnat på sjukhus, varför har jag ingen lust att ta upp här .. Jaa, och hockeyn ikväll blir det ingenting med, visst låter min dag TOPPEN? *ironiii!* Nej, låt oss nu hoppas på att dagen börjar gå uppåt istället för neråt? jag orkar inte skriva här mer, behöver springa på toa och även lägga in mitt pita bröd, som blir det första riktiga maten jag äter sedan klockan halv elva på förmiddagen IGÅR! .. men vi hörs gullungar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0