160809

Hallåå!
Igår hann jag faktiskt inte skriva, jag och malin åkte in till borås för hon skulle köpa en tröja, och jag skulle kolla på ett par skor, men köpte dom aldrig, hann typ inte :p ska köpa dom på lördag istället! =) sen efter det så åkte vi hem och kollade på en film hemma hos malin, sommaren med göran, haha jag vet att den går på bio, men är man bäst så (a) Den filmen var suuper! =) rekomenderar den verkligen, rolig som sjutton! :) sen när den filmen var slut vid typ halv åtta så fixade vi oss hos malin, och malin råkade välta en flaska body lotion och det splashades ut på MIG! :o hahaha, fyfan va hemst de va! x) så när vi var klara så fick vi åka till mig snabbt, så jag fick byta leggings sen bar det av till simon, där jonas var och tinna som kom lite senare, och så kollade vi på en film som heter "the haunted" inte så läskig, men va endel äckliga saker oså! :) men det var mys! :)<3 Idag ska jag åka till Simon och va med han då såklart, myys! :)<3 sen blir det väl inte så mycket mer som händer idag :p men nu ska jag leta upp en annan tröja, och sen vänta på att pappa vaknar så han kan skjutsa mig till simon! :) Vi hörs gullungar! =)

Love
/iidajohanson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0