170809

Hallåå!
Igår var jag ju hos simon som jag skrivit redan :) åhh, vad jag inte ville åka hem,! :/<3 jag ville bar astanna där och få vara med honom hela tiden! ;(  det är galet hur sjukt kär jag är i honom, och hur mycket jag älskar honom!<3 okej, det här kan och kommer säkert tolkas fel, men jag önskar att vi skulle kunna få sova över, liksom skulle kännas bra att bara få sova jämte honom.. <3 iallafall just nu lyssnar jag på låten "Söt sak" av Brolle! =) och så kollar jag på gilmore girls, idag vet jag inte vad som händer faktiskt, får se om det finns något att göra, funderar på att åka till ulricehamn och köpa hårfärg, måste verkligen färga håret innan skolan börjar på onsdag och imorgon vet jag inte om jag hinner, ska vara med simon nämligen =)<3 får se om någon vill följa med in till ulricehamn :) näe, jag ska ta och fortsätta kolla på gilmore girls, vi hörs kanske ikväll :)

Love
/iidajohanson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0