140809

Hallååå!

nu har jag inte skrivit på två dagar .. Men det har inte hänt så mycket faktiskt.
Igår hände det inte så mycket var i ulricehamn med pappa och aktiverade mitt bankkort och så! :) Sedan på kvällen gick jag ut med malin och pratade oså, sen gick vi till henne och kollade på film oså, hahaha! den filmen vi kollade på va så jäääääävla rolig! xD haha, aja och så bestämde vi att jag ska följa med henne till borås en snabbis imon(idag!) för hon ska köpa en tröja&jag ska kolla på ett par skor! :) sen ikväll vet jag inte vad som händer faktiskt, får se! :) Imorgon ska jag vara med simon tror jag, får se om jag inte skulle på träningsmatchen! x) men nu ska jag kolla på gilmore girls och så! :) vi hörs cutiepies! :)

Love
/iidajohanson

Kommentarer
Postat av: Malin

I (L) YOU !

2009-08-15 @ 13:33:33
URL: http://baaramalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0