110809

hallååå!
Igår var jag ju i stan med malin, det var sjukt kul! :)  det kommer bilder på vad jag köpte i slutet på inlägget! :) ja, när vi kom hem vid halv fem ungefär, så åkte malin hem till sig och jag hem till mig, och sedan runt sju fick vi för oss att åka runt lite på mopederna, jag väntade ju ändå bara på att simon skulle komma till mig, men på vägen till hökerum fick jag ett sms av han som sa att han kunde komma imorgon(tänk tisdag/idag!) istället, så då gjorde det ingenting att jag och malin åkte till hökerum och körde runt lite där! :) så vi åkte upp till skolan i hökerum och sattt där och så ;D sen smsade jag simon och frågade om vi kunde åka till han och Jonas, och det fick vi så vi åkte dit oså! :) det var skoj! fick en sjukt söt gossedjurs hund utav simons lillabror David! :) gullig av honom! och så åkte vi hem därifrån runt halv tio eller så! :) kom hem hit vid tio eller något liknande, och då satte jag mig och kollade på Beck med pappa! :) Och när jag skulle sova insåg jag att det åskade massor så jag blev liiiivrädd! :( inte skoj, men jag somnade tillslut runt halv ett eller ett och sov som en stock hela natten, sjukt skönt! :) vaknade vid kvart över tio idag, och har kollat på tv bara ungefär! :) Jag och malin skulle igentligen åka till ulricehamn idag, men blev inte så, utan vi åker kanske på torsdag istället! :) vi får se! ;D Så simon kommer hit idag istället, och nu ska jag ta och kolla på en film och vänta på att höra ifrån honom! :) ni får ha det så bra!:)

Bilder på allt jag köpte igår + mina födelsedagspresenter jag fick i fredags! =) (Klicka på bilderna för att se dem i större format!)

warpskor, stadium
Mönstret på mina nya warpskor, stadium 299:-

warpskor, stadium
mönstret under mina nya warpskor, stadium 299:-

warp skor, stadium
mina nya warpskor, stadium 299:-

warp skor, stadium
mina nya warpskor, stadium 299:-

wonderwomen, cubus
Wonderwomen, cubus 150:- (rea!)

Linne, Gina Tricot
Linne/tunika, Gina tricot 29:- (rea!)

Linne, Stadium
Linne, Stadium 99:-

tröja, Gina Tricot
Tröja, Gina tricot 149:-

plånbok
Paris Hilton plånbok (födelsedagspresent!)

väska!
Paris Hilton väska (födelsedagspresent!)

tamron 55-200mm
Tamron objektiv 55-200mm (födelsedagspresent!)

Love
/iidajohanson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0