090809

Hallååå!
idag är jag trötttt! inte sovit så bra! :/ menmen. idag runt klockan ett tog jag moppen och åkte till simon, massor med mys!<3 och runt sju åkte jag hem för simon skulle till Franklin och grilla! =) när jag kom hem åt jag lite snabbt och sen gick jag ut med mikaela, skönt att prata med någon som förstår! sen gick vi hem hit för det var så kallt ute, och sen satt vi här till klockan 22, för då drog hon sig hemåt, och jag stannade ju kvar här såklart :p pratade med simon på msn och så, vilket jag fortfarande gör! :) Imorgon åker jag till Borås med Malin på dagen, och sen på kvällen kommer simon hit!<3 ååh, jag längtar redan tills simon kommer! (a)<3 har väl inte så mycket mer att skriva igentligen, mer än att det endast är 10 dagar kvar tills skolan börjar, längtar INTE! vill hellre ha mer sommarlov!.. menmen, så är de ju. Men vi hörs! =)
Förresten så har jag fixat en hockeyblogg på devote, som kommer att fyllas när säsongen börjar! :)

Love
/iidajohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0