080809

Hallååå! :*
idag har jag haft kalas. de var väldigt roligt faktiskt, fick träffa en kusin som bor i kina egentligen oså! =) fick 2000 kronor utav alla sammanlagt i present! :D massor med tack! =) sedan hittade jag en moppe på blocket som vi KÖPTE! :D så nu har jag moppe också! :D ah, och påvägen hem så åkte man ju förbi simon så jag stannade till där så han fick se min elskling, som jag försöker komma på ett namn till, väldigt svårt fatiskt :o x) och sen följde han mig hit till Nitta :p haha, nödvändigt! ;) och så bestämde vi att vi ska träffas och va imon! :)<3 åååh, jag vill bara ut och köra min elskling! ;( men får väl vänta tills imon! .. längtar! x) just nu lyssnar jag på musik och äter choklad, är såååååååååå hungrig men orkar inte fixa något ;/ drygt!. jag orkar nog inte skriva mer nu, men vi hörs imon! =D

Min elskling;



Love
/iidajohanson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0