070809 - Sweet fifteen!

Hejjj! :*
Idag fyller jag femtooon! =D inte för att det är så jätte speciellt för mig igentligen, men det är ju ändå min födelsedag! =)
Simon kom hit runt halv sex efter massa krångel med hans moped ;) haha! :)<3 så vi myste lite, sen kom mikaela och Andreas och sa grattis så vi stod och babblade massor! :) sedan gick jag, mamma, pappa och simon ner och badade hos Annie, haha sjukt kul var det! :) och sen gick jag och simon hem hit och bytte om och så, sedan myste vi masssoorrrr! loveit!<3 ah sen åt vi, och sedan myste vi ännu mer, och så vid 00.10 så åkte han hem, det är därför detta inlägget kommer sååå sent! ;) tihi!. Tack för allt älskling, du är bäst&bara minminmin!<3


Jag har fått tre presenter ifrån min mamma&min pappa, det var;
Ett Tamron 55-200mm objektiv
En paris hilton väska
En Paris Hilton Plånbok.

Från mina bröder fick jag en Dvd spelare,
Ifrån simon fick/ska jag få gå på bio med han antagligen! :)<3
och ifrån simons lilla syster fick jag två st hjärtan som hon pärlat och så ah! :)
Tack för alllttt! :D
Bilder på alla saker kommer imorgon eller på söndag! :)

Love
/iidajohanson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0