030809

Hejjj! :*
Jag glömde skriva igår :o gjorde inte så mycket igår heller iochförsig, haha! Åkte till borås på morgonen och köpte en bikini med matchande shorts och så köpte jag en bok! :) sedan när jag kom hem lade jag mig vid poolen och solade, så gött! ;D men så hörde jag glassbilen så jag sprang upp och hämtade pengar och köpte lite glass, och sedan lade jag mig på altanen istället, men då ville massa småkryp sitta på mig, så jag blev sur och gick in och kollade på sex and the city filmen istället. Älskar den filmeeen!;* och vet ni vad? Cody kommer hem idag! :D saknat han sjukt mycket, inte haft någon att ta mina promenader med ju ;(<3 men nu börjar wildfire så nu hinner jag inte skriva mer, tihi vi hörs! :)

Love
/iidajohanson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0