280409

Hej hallå! =)

Jag vet att det har gått ett tag sedan jag skrev nu, men jag ahr ingen ork kvar, men efter denhär veckan så ska det bli bättre! :) Har ju inte skrivit sedan i fredags, så vi börjar med lördagen ;D btw; tack till alla som orkar läsa det här! =)

Lördag:
Jobbat idag, gått riktigt riktigt bra (a)

Började vid 10, plockade upp lite kläder och så, det var rätt segt men ah x) sen vid 12 öppnade utförsäljningen och de var helt gaaaalet! :P haha ;) Jag, Carro och Mikael fick uppdraget att plocka upp skräp och skit, men vi fick vänta över en timma på att göra det, så vi cpade lite! :D skoj som fan! =) sen fick ju vi tränga oss in där och plocka lite skrääp, tråkiigt! -.- haha, men sen fick jag och Mikael hoppa på sko kartonger! :D de va fetttt skoj! HAHA! :P Sedan när det lugnade ner dig runt 4 gick vi in och fick börja göra iordning lite, sååååå jobbigt :P haha!. men sen hittade jag typ 1000 lika dana skor fast i olika färger som jag skulle para ihop, och de var ju helt jävla omöjligt, och Arvid som jag pratade med fick ett jävla gott skratt xD jag fick fan damp på de! haha! :D Men arvid som jag pratade var riktigt trevlig! :) Han trodde nog att jag va helt sjuk i huvudet :P haha! :D Sedan stängde vi och jag fick äntligen åka hem, muuums! :D men ska jobba imorgon igen, boooring!. Sedan på kvällen kollade jag på när österrike fick STORSTRYK av Sverige i första VM matchen i hockey! :D

Söndag;
Började jobba vid 10 idag igen, och det var drygt faktiskt, men det gick! Hade ju carro och Mikael där som höll mig glad hela dagen lång! :) Hade en massa killar och kolla på iallafall, de var MUMS! :D ahhaha! ;D gjorde nästan samma sak som på lördagen, plockade upp en massa skräp och fick även riva sönder en massa sko kartonger, vilker var helt perfekt eftersom jag var ganska arg ibland! haha, sedan i slutet var jag ensam med mikael och vi rev sönder kartonger för carro fixade där inne i själva lokalen då, och fan va skoj vi hade, stog och dansade och cpade totalt! :D Kan bara säga tack för ett sånt bra sällskap! :) Sedan på kvällen var jag ute med malin en stund, men var sjukt trött så jag somnade ganska tidigt! :)

Måndag;
Första dagen på paroen med Malin! :) höhö, jag, mamma och daniel åkte och hämtade Malin runt fem i halv sju eftersom vi skulle praoa på min mammas jobb, seeegt! x) först satt vi bara där och glodde, men sen gick vi ut och köpte frukost, muuuummms! fast vi åt den inte förän vid halv nio och när vi ätit var det dags för det riktiga arbetet, fy sjutton!. vi fick gå bort till lokalen som vi haft utförsäljningen och vika ihop alla kläder och sådant, sjukt segt! men det gick, sedan vid halv ett ungefär kom min bror och vi åkte och köpte mat på "lilla matstället" mums!, sedan var det dags till att gå bort till lokalen och fortsätta arbeta!. . det var ganska segt, men som sagt det gick! ;D runt två kom min morbror och hans fru och deras ena barn bort och hjälpte oss, och sedan kom mamma, och deras chef Bertil och daniel med, för klockan 16 var det utförsäljning igen, drygt! . Medans Malin åkte hem så stannade jag kvar där och hjälpte till på utförsäljningen som var slut klockan 20, och då skyndade vi oss därifrån och hem igen, en väldigt låååång dag, som slutade med en underbar sömn iallafall! :)

Tisdag;
Idag var det andra dagen på praoen och vi fick fortsätta vika ihop alla kläder och allt som vi gjorde dagen innan, eftersom det var ett stort kaos där inne idag igen! .. höhö, och inatt ska jag sova hos malin, skojskojskoj, och det ska bli riktigt intressant eftersom vi aldrig brukar kunna somna när vi sover över hos varandra xD Just nu är Malin i duschen och jag sitter här själv och skriver detta ONÖDIGT långa inlägg, men så får det vara nu faktiskt! :) haha, men nu kommer nog malin strax så nu ska jag lägga mig i från mig datan och så ska vi kolla på film! :)

Ha det bra älsklingar ♥

Over ant out
/i

Kommentarer
Postat av: malin

ganska tidigt somna vi. (:

2009-04-29 @ 12:51:47
URL: http://baaramalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0