240409

Halloj! (=

Dagen idag har varit sjuuukt bra, tack vare malin! <3

började med att jag gick till skolan idag, hade fortfarande väldigt ont i magen, men det fick gå ändå .. först hade vi idrott, "tränade" inför praoen om vi har nästa vecka, fick lyfta saker och massa skit xD haha!. sedan hade vi rast, jag åt frukoost! =) höhö, sen hade vi engelska, spelade upp våran pjäs, sååååå dåligt! :P haha!. sen var det dags för språk, ganska roligt faktiskt! :) Sen hade jag husråd, skojskoj, och sedan var det bara svenska kvar, läste i den där jävla dåliga boken! x) haha. sen tog jag och malin en buss till ulricehamn och sedan en vidare till borås! =) skojskoj! :D höhö, sen gick vi och tog ut pengar och sedan vidare till knalleland där vi satte oss och åt lite mat på max!, ;D sedan gick jag och köpte ett par byxor på Gina Tricot, i love them!<3 sedan gick vi till cubus och Carlings och kollade lite, men vi hittade inget, så vi gick tillbaka till stan igen, där jag köpte ett linne, och sedan kom mina föräldrar och vi åkte hem!, När jag kom hem satte jag mig först lite vid datorn, och sedan kollade jag lite på tv också, sedan gick jag ut i Nitta med Malin, skojskoj! ;D höhö! =) och så var vi ute till nio typ, och så åkte vi hem till henne en stund och sedan gick jag hem! :) Snart ska jag sova, för jag ska jobba imorgon och på söndag, tråkiigt! :( Men smsa! :D Tack Malin, för en riktig Toppen dag!<3

Ha en bra helg älsklingar ♥

Over and out
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0