220409

Hejsan! (:

Jag vet att det vart ett tag sedan jag skrev ju faktiskt, men vart mycket och göra!.

Upptäckte i lördags att jag har fått Magkatarr, så har haft ont i magen som sjutton! Men var med Felix, daniel och Sebastian i lördags kväll ändå, det var skoj! :) höhö! ;D Söndagen spenderades hemma med väldigt ont i magen, så låg i sängen större delen av dagen .. Mådde dåligt även på Måndagen så det blev ingen skola för mig, Var hemma på tisdagen med faktiskt, men började må bättre! =) Men idag mådde jag bra först, men i bussen blev det bara värre och värre, men gick på första lektionen ändå, men när jag skulle gå på toa så fick jag så jäääävla ont i magen, och så kom
Malin där, och det var ju tur, annars hade jag nog suttit där ändå tills vi slutade. Men jag gick och ringde mamma som sa att hon kunde hämta mig om det blev värre, men jag tog en buss hem istället.. Malin åkte med hem så jag var inte ensam, och i tolkabro kom hennes pappa och hämtade oss! skönt att slippa sitta där och vänta!. Sen när jag kom hem lagade jag mat och sen kollade jag på "a walk to remember" en sevärdig film!!. så jävla bra och sorglig!.. Men nu ska jag lägga mig i sängen tror jag, har sååååååå ont :(

Hoppas ni mår bra älsklingar ♥

Over and out
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0