170409

hey! :D

Det är fredag igen, och allt jag kan säga är - Heeeelg! =D så jävla skönt! ;D

Skola idag då såklart, började med idrott, vi dansade polka och Jenka :s haha, så jävla tråkigt! xD men det var roligt och hoppas på jespher, fast jag fick jääävligt ont i tån :( xD sen åt jag frukost i skolan sen var det dags för engelska, vi hade visst inget förhör, kom på att vi inte ens hade ngn läxa :P men vi övade på våra pjäser, så jävla roligt va de xD haha! :D sedan hade vi "franska", och ja jag menar "franska" och inte Franska, för vi pratade ingen franska! vi lekte lekar xD hahaha!, skojskoj! :D Sen hade vi svenska, fast jag hade det bara de sista 20 minuterna, för jag var på husråd innan de, det var skoj! x) Sedan efter skolan tog jag bussen till ulricehamn och åt linch med Mikaela, skoj var det! Inte träffat henne på ett bra tag, så vi hade endel att prata om! =) känns bra att prata med henne, för det känns verkligen som att hon förstår, eller åtminstonde försöker förstå! (: Sedan skjutsade hon hem mig, gullig som hon är, och vi mötte min bror som var ute med fyrhjulingen, haha så ful! :D xD När jag kom hem hoppade jag in i duschen direkt nästan, skööööönt! (: Ikväll blir det till att kolla film hos sebastian med Sebastian såklart, och felix och daniel! =) funfun! sen får vi se vad som händer i helgen, höhö! :D Men nu ska jag lyssna på musik och försöka få i mig något att äta! (;

Ha en skön helg älsklingar ♥

Over and out
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0