110409

hejsansvejsan! =D

Soligt väder idag med, me like very much! :D

varit hos mormor och morfar och ätit idag, gottgott! ;D sen var 2 av mina morbröder där med, skoj! :D min kusin med för den delen, men han är inte min favorit om vi säger så.. men ja, maten var god, och det var skoj och träffa mormor och morfar! :D ikväll ska jag antagligen kolla på film med Felix och Sebastian(?) felix vet jag iallafall x) haha! :D annars blir det nog imorgon vi kollar på film, får väl se! :'D ska nog ut och lägga mig i solen snart faktiskt, de är ju så varmt och skönt! :D men jag skriver imorgon tror jag! =D

Puss på mina älsklingar ♥

Over and out
/i

Kommentarer
Postat av: Hey

Höhö xD

2009-04-15 @ 14:35:53
URL: http://iidajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0