100409

Hallojsan! ;)

måste bara säga, Fint väder - Melike<3

Har spenderat endel av dagen utomhus, och de va mums! =D låg på studsmattan med musik och solen värmde verkligen! och det märks ju att det är långfredagen idag ;D haha, lååång dag.. men som sagt, väldigt sköön!

Men jag kom faktiskt och tänka på en sak innan, det är ju vanligast med killar som spelar ishockey, eller hur? men det finns ju dam lag, det vet jag med, men det är faktiskt ganska diskriminerande i ishockey!. för i damhockeyn får du inte tacklas, eller skjuta slagskott, men det får du i herrhockeyn! okej, ja jag kan förstå varför man inte får tacklas i dam hockeyn, eftersom våra kroppar är mycket ömtåligare, men ändå? och till exempel, och det skulle komma en tjej som var tränare i hockey, så skulle ju ingen ta henne på allvar! men jag förstår inte varför .. jag vill bli hockey tränare, och det står jag för, men hur roligt är det när ingen tror på en bara för att man är tjej? Det är faktiskt riktigt orättvist, men det är ju samma i andra sporter, men jag tog hockey som exempel eftersom det är min favorit sport och så .. men jaa, det är som sagt inte rättvist, men det är väl något man får leva med då antar jag...
Men, imorgon är det ju påskafton, men det känns att lovet är påväg att ta slut :( inte kul överhuvudtaget!. men nu ska jag snart äta, och kolla på film, så jag srkiver imorgon istället! =D

Ha det bra älsklingar ♥

over and out
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0