080409

Hejhallå! =)

Dagen idag har jag spenderat hemma, regnat ute ju, riktigt tråkigt! :/ menmen, smsat som sjutton med Viktor, som jag igentligen lovat att inte nämna, men spela roll (a) haha! ;D Det är ju tur att någon håller mig sällskap iallafall, och det tackar jag så himla mycket för! =) Hållt på mycket med bloggen idag med, är riktigt nöjd, bara lite mer som behöver fixas! ;D men jaja!. Imorgon ska jag vara hemma med mamma och städa -.- vill inte, men måste väl antagligen! haha, men jag kommer antaligen smsa ändå, så spelar inte så jätte stor roll! x). Måste iallafall säga grattis till SMguldet färjestad!, jag tack för en super karriär Jörgen Jönsson, som idag spelade sin sista match i sin ishockey karriär! =) höhö, sitter och kollarpå någon film med mamma, den är faktiskt ganska bra! .. och det är inget jag tänker medje för mamma iallafall, eftersom jag sa till henne att jag inte tänkte kolla på den här filmen! xD :P menjaja! ;D ska antagligen kolla vidare nu..
 
men sov så gott älsklingar!♥

Over and out
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0