070409

shalalala! :D


Dagen idag har varit sköööön!, fått prata av mig rejält, var med Mikaela nämligen, och ja, det var skoj! :D

Dagen började med att jag vaknade runt åtta, och då gick jag upp och pratade lite med pappa och sedan kollade jag på vakna med the voice, haha dom är sjuka på de programmet! :P sedan började jag städa lite, det var seeeeegt, och jag blev inte klar (a) sen snackade jag med sofia om när vi ska gå på bio, och om vilken vi ska se, men vi fick inget bestämt :( :P haha. sen städade jag liite till, men jag blev så jävla uttråkad så jag smsade mikaela och frågade om hon ville hitta på något, vilket hon faktiskt ville, så det var mysmys!, sen fixade jag mig lite och sen gick jag för att möta henne! =) sedan bestämde vi oss för att åka till fristad och handla godia, så hon fick skjutsa mig till fristad på sin moppe, haha! ;D och så köpte vi godis, jag köpte en 2 liters cola, och lite lösgodis x) haha!. sen åkte vi hem till henne och kollade på American pie The wedding, och sen efter det gick vi ut lite, de va skoj! =) sen skjutsade hon hem mig på sin moppe, eftersom jag inte orkade gå xD haha! :D sen när jag kom hem så satte jag mig här vid min dator, och nu sitter jag ju här såklart! =D höhö. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, det beror på om jag och sofia ska på bio eller inte ! ;D haha!. sitter även och kollar på Färjestad vs HV71 nu, och det var nog fulaste kommentaren idag, "det är ju tillåtet att tackla med rumpan" hahaha! xD . förlåt, jag har ingen humor, jag vet! :D xD

en lite bättre bild på min nya hårfårg;



Ha det så bra sötingar! <3

Over and out
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0