050409

hallååååå! =)

Det kanske inte är speciellt sent, men det är sjuuukt mysigt på kvällarna när man är ensam med vovven!. Tessie är myysigast! ;D

Men nu till min dag idag! (;
Gick upp oerhört tidigt, ungefär 07.00, kunde inte somna om nämligen, så jag lade mig i soffan och kollade på en film, men sedan vid 08.00, fick jag för mig att gå ut och gå, och jag måste säga att det var riktigt skönt ute! Sedan när jag kom hem kollade jag klart på filmen och sedan åt jag, och runt klockan 10.00 gick jag ut på min andra promenad för dagen, gick ut med hundarna tillsammans med mamma, hon kunde nämligen inte ta hundarna själv, eftersom vi har tre hundar :p haha!. Efter den promenaden låg jag i soffan hela dagen, och jag menar bokstavligt talat hela dagen, men sedan runt halv sju gick jag ut och gick ännu en gång, och den här gången med Mikaela, den var skönt att prata av sig!. och sedan vid sju gick jag hem igen, och satte mig framför datorn.. sedan har jag bara legat i soffan endel, sen åt jag med, och sen har jag suttit här vid datorn! =) Nu sitter jag även och kollar på en NHL match mellan Atlanta och Washington!. så nu ska jag kolla vidare, för nu börjar andra perioden :D

hur lyckas man alltid falla för någon man bara vet att man inte kan få? börjar inse att det är en väldigt stor idé att ge upp dig nu!..

Over and out
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0