030409

hallåå! (:

Nu är det påsklov, och man kan minst säga att jag är sjukt happy! =D ska snart ta och käka med! haha! :)

Dagen idag har varit sjukt bra, tack för allt sofia!<3 Började med idrott, spelade tempoboll, och det var jobbigt eftersom jag hade sjuuukt ont i mitt knä imorse, men var med ändå ;) sen åt jag frukost, sofia,elina, ebba och clara satt med mig när jag åt, mumsmums!<3 sen hade vi engelska, kunde inte läxan, hade inte övat iofs men jaja! ;) sen övade vi på våran pjäs vi håller på med på engelskan, skojskoj! (: sen hade vi franska, ganska kul faktiskt! :) höhö!. sen vart det bara svenska, fick våra praolappar och satt ju även och läste i boken Jag saknar dig, jag saknar dig, sjukt bra är den! jag rekommenderar den verkligen, den är däremot väldigt tråkig i början, men i mitten blir den jättebra! sen var ju klockan 11.20 och då slutar vi på fredagar, så jag gick med sofia och elina och åt, sen gick vi till ica och där hämtade min pappa mej, så jag åkte hem, saknar sofia redan =/ men vi får hoppas att jag överlever ett lov utan henne! .. <3 men nu ska jag ta och laga mig lite äggnudlar, och sedan skall jag kolla på en film tror jag! :)

Over and out
/i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0