020409 - hornborgasjön! (:

Hallå! (:

Idag har jag och endel andra från min skola varit vid hornborgasjön och så, inte speciellt skoj, men jaja .. men det var ändå skönt att slippa skolan efter 12! (: först då så åkte vi till tranorna och jag tog kort och var med Fredrik, Krall och Peter, skojskoj, haha! =D sedan när vi åkte till andra sida på hornborgasjön så åt jag med sofia och malin och så, haha skojskoj de med faktiskt ! =D men ah, sofia vet ju lite om en sak, och jag måste verkligen prata med henne om de imorgon, hon är verkligen den bästa!<3 höhö, men snart ås kommer min bror hem med Pizza, och imorgon efter skolan är de looooov! =) fan va najjjs! ;D haha, men ah nu kom min bror! ;D

myyysig text! ;
An old man turned ninety-eight
He won the lottery and died the next day
It's a black fly in your Chardonnay
It's a death row pardon two minutes too late
And isn't it ironic... don't you think

It's like rain on your wedding day
It's a free ride when you've already paid
It's the good advice that you just didn't take
Who would've thought... it figures


over and out
/i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0