010409

Hejsan! (:

Idag är det ju första april, och jag kan ju erkänna att jag var riktigt nervös för att gå till skolan idag, gillar verkligen inte alla dessa aprilskämt ;) är väldigt bra på att gå på skämten nämligen, men idag har jag bara gått på ett skämt, är riktigt stolt! :) haha! ;D Efter skolan däremot följde jag med malin hem, det vart skoj hennes pappa gjorde pannkakor till oss, det var sjukt gott! :D Sen kom min pappa och hämtade oss och så åkte vi och handlade inför hornborgasjön imorgon, fett segt! menmen .. sedan efter det åkte jag hem till mig och malin hem till sig och så satte jag mig och spelade sims, guttigutt! ;) och nu ska jag ta och kolla på första matchen i SM finalen mellan Färjestad BK och HV 71! så ha det så bra nu sötingar! (:

Over and out
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0